April 16, 2013

oh hyee 2013 bersama pocong


hyee 2013..
pejam celik dah habis praktikal pejam celik wani kawin pejam celik kak ida pon kawen =D

tahniaaah buat dieorang =D
aku pon akan akan menyusul jugak selepas nie.. insyaAllah ;)

nak tengok pocong comel tapi tersangat nakal?
taaraaaa!

hai. saya si pocong nakal









tapi si pocong nie sakit.. kena smash dengan biawak masa kat melaka.. dah dua hari tapi luka masih nampak isi dalam perut.. bila tekan die berair macam darah cair..  kesian tapi nakalnye tak berubah. setakat naik sofa terjatuh terbalik badan terpelosok bawah almari tersepak dia bila berjalan pun rilek jer..  

1 benda yang tak boleh dibuat ialah menggeliat.. hakhakhak =P


luka kat perut.. hari ke 4.. penat menayang tubuh depan lappy turun tido!

bila sapu minyak gamat luka dia okay la sikit. hari ke 5 luka dia macam dah tak nampak isi dah..


 tolong la hati hati si pocong oi.. balik melaka jangan nak merayap dalam belukar lagi. biawak suka kau tau tak!

sebenarnya dah lupe atau tak tau langsung camne nak rotate pic nie.. dalam lappy cantik terletak.

anyone?

 

3 comments:

Wani Sakri said...

cepat cepat kawen.. bessstt :P

ieda maris said...

paling cepat nexy 4 years..
ahaks ;)

yayanlalah said...

aww sakit tengkok tengok itu pocong tau. ahahah betul. aku next 3 years shida. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...