October 10, 2012

The Wanted

aku nak layan semua orang sama je. takde beza. bila mesra, mesra semua. tinggi kan keinginan aku.

dengan situasi sekarang, boleh ke?

# tadi memang dah hampir menangis. tapi aku cekal. die die dan die yang bercakap dengan aku, nak pujuk aku, terima kasih. memang tak boleh nak bercakap banyak, nanti mengalir air mata. takpe, saya cool :D



makanan je yang boleh membahagiakan aku.
abc special satu. hik!


# terima kasih die. die. die. dan untuk nadia, hanis. thanks buddy. selalu teman walau jauh jaraknye. senantiasa ada walau korang dalam class, tengah shopim =P

# muka aku memang horror kalau tak senyum. muncung muncung memanjang. kesian -.-



mengharapkan kebaikan, keburukan menjelma.
mengharapkan bintang bulan bersinar, rupanya ribut yang melanda.
hujan. sejuk =/

tapi kadang kala mendamaikan. irama air hujan :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...