October 14, 2012

kade kade



Kade2 kito amik mudoh jah hal2 saem & ore skeliling kito. Sapa la so tahap tuh bilo ado bendo unexpected jjadi kedio,barula kito ssero 'rrraaa'. Hargailah ore2 hok Allah hadirkae dale idok kito. Buke sajo2 Allah takdir lagu tuh. -



:)

copy dari syella kamchap



October 10, 2012

The Wanted

aku nak layan semua orang sama je. takde beza. bila mesra, mesra semua. tinggi kan keinginan aku.

dengan situasi sekarang, boleh ke?

# tadi memang dah hampir menangis. tapi aku cekal. die die dan die yang bercakap dengan aku, nak pujuk aku, terima kasih. memang tak boleh nak bercakap banyak, nanti mengalir air mata. takpe, saya cool :D



makanan je yang boleh membahagiakan aku.
abc special satu. hik!


# terima kasih die. die. die. dan untuk nadia, hanis. thanks buddy. selalu teman walau jauh jaraknye. senantiasa ada walau korang dalam class, tengah shopim =P

# muka aku memang horror kalau tak senyum. muncung muncung memanjang. kesian -.-



mengharapkan kebaikan, keburukan menjelma.
mengharapkan bintang bulan bersinar, rupanya ribut yang melanda.
hujan. sejuk =/

tapi kadang kala mendamaikan. irama air hujan :')

October 05, 2012

like a rose ;)


“like a rose that becomes fresh with the touch of water
such is my heart, becomes fresh at the sight of you.” ;)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...