September 22, 2012

week vacation

check tiket fligh ke melaka?

done!

okay joom bergerak..

pooon poon.. kreeeeek!  mane ade flight. guna bas aje lah habes  gaya datin gangnam .. T__T

flight terus ke melaka.. ahak! ;)


okay dokie.. dah sampai melaka. semua turun. jangan berebut. makanan banyak kat mc nih.. eh! oh sesampai je melaka, terus semua serbu kedai makan. lapar sejak pagi kurang makan, makan pon roti je. sadis huh. sebenarnye sejak duk jb nih, makanan yang bergoreng dan masakan panas je aku hadap. tiap tiap hari nasik ayam sambal. malam plak tomyam daging + telur dadar n milo ais. naik muak pon ada tapi nak buat camne. dah yang tue je tekak bole masuk. masakan berlemak susah nak dapat. kira makan kat mc tue dah heaven giler.

pastue naik cab pegi micost. call call mesej bb tak angkat. ah sudah. nak pegi mane? nak duk goyang kaki bawah pohon asrama pon dah ditebang. melangkahlah kiteorang ke surau.

lepak lepak surau. naik hostel umah cik yana comel. fuuh naseb baik. rupenye bb xde kredit nak call balik. kesian die. hehe. stay umah yana sampai ke petang. naik office settlekan a few things and pegi mydin. dah banyak berubah dah mydin sekarang. kedai pon banyak tutup. makan ABC. dah lama cari ABC kat mydin jugak yang dapat. excaited kemain! haha. nak jumpe boys there tapi dieorang lambat. time aku kat bawah dieorang kat atas dan jugak sebaliknye. round round sekejab pastu chow dulu  lah geng! haha

pagi esoknye presentation. tak yah sebut lah pasal nie. berjalan tak seperti yang dirancang. haha. ketar abes tangan kaki. last last baca apa yang di depan mata. paham ker tak soal kedua plak. fail sungguh bab nie. tapi syook sebab dapat jumpe nurul. pegi tengok wayang dengan nurul, photoshot sesama. best moments. ayat nurul yang aku boleh bahan gelak. oh mak kau! oh mak kau! dalam cinema.. comel kan?

 nurul yang berbju kotak kotak.


nurul nie rapat dengan semua orang. aku suka dia, senantiasa ada bersama aku kat micost dulu. dan too much bende mengarut lagi kelakar dan sometimes agak sengal tapi fuuuuun sangat yang dibuat bersama darl ♥ aku si nurul nih. lepak dengan the boys kat dataran  pon best tapi aku pendiam banyak. segan..dah lama tak jumpe :')



okay. back to jb. masa aku kat melaka abang aku ada bagitau nak jumpe. masa aku baru je sampai kat jb, die kata die dah sampai melaka. 0.o  pagi esoknye die call cakap nak jumpe aku. die ada dah kat kulai. memang betul betul serius abang aku nak jumpe aku. adek tersayang die. haha tapi kesian jugak kat die. KL --> melaka --> KL --> jb.. dalam masa dua hari..

sempat la bawak die pegi desaru. thanks abang <3 love u mucho.. dia datang dengan bakal kakak ipar. muahehe.. balik malam terus buat report. naseb sempat siap.. =)


p/s : menanti perak trip plak.. wee~~ =D


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...