September 09, 2012

dilema posting.

esok dah hari isnin..
ada sesape suka hari isnin? angkat tangan..

*pengsan

oh well!

tadi call mak. kat kampung. cerita pasal surat posting dah sampai. beria beria cerita pasal 3 buah negeri yang diminta untuk diisi. ape ape mesti tanya mak. baru berkat kan?

mak diam sekejab. tanya ayah yang tengah drive.
aku makin nervous. dalam hati nak mitak sabah boleh.. haha

mak : kalau mitak kat kelate tak nak ker?
aku : ala. kelate? nak la duk jauh jauh sikit.
mak : selama nie duk melaka ngan jb tue jauh la.
aku : haha
mak : nati susah nak balik raya.
aku : *muka blur*
mak : AYAH cakap pilihan pertama mesti wajib kelate.

dan bila bercakap bla bla bla masuk bab lain dah...!

mak telah menggunakan kuasa veto. menyebut nama ayah. cepat je aku cair. ceit!

*diam. kemas baju nak bawak diri pegi melaka. 

mak : ada duit nak pegi melaka?


=D





raya haritu.comel kan ayah aku =D














No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...