September 30, 2012

ahad. mukabuku.

hari sabtu. macam biasa. duk rumah lepak.

hoi! hoi!

hari ini hari ahad lah.

maaf. aku masih terikut style cuti kelantan. hik! okay.

hari ahad.

bosan tak payah nak cakap la. memang bosan tahap cipan. tetapi nasib baik ade muka buku...!

*tepuk tangan amai amai*

muka buku. sejak datang jb nih, bende tu lah yang mengisi masa lapang. boleh kata tiap masa menghadap bende tu. tapi disebabkan hal peribadi sikit, aku dah tak nak bukak eh nak jarang bukak. siyesly lah. dah malas nak bukak. #terasa ker.

hoi! hoi!

ingat ni twitter..!

* tweet tweet si burung biru*






tapi tak tau la berapa lama boleh bertahan. okbye!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...