August 03, 2012

najis si anjing dan si ba&*

hari tuh.
eh dah beberapa bulan dah sebenarnya.
pegi jusco tebrau. window shopping. pergi dengan kawans.
masuk dalam satu kedai nie.
agak popular kedainya tapi bukan kedai buku POPULAR okay!
tengok tengok baju baju dieorang yang hookay bole la tapi mahal. tak berbaloi.
biar kalah membeli menang memakai. <-- qoute time miskin papa kedana si student

lepas tu pegi yang bahagian kasut.
"hmm cantik. nak try lah"
kasut warna merah. belek belek sambil mulut ternganga.
"pakai lah. tak beli pon takpe"
dah siap pegang dan posing manja manja   dengan kasut di tangan.
letak kat lantai.
tengok ade tulisan merah dalam kasut tue.
"appe ittew?"
alamak! PIG LINING okay!
babi!
eh bahasa sopannye cik khinzir. 

*baling kasut kepada salesman melayu yang tak bagitau awal awal*

berat hoi kalau terkena najis mughallaah nie (anjing, babi )
susah cara nak cucikan die. 
tapi takpe kamu kamu kamu jangan pucat lesi bak tak makan seminggu.
kalau terkena, nie step die.


oh! jangan terharu sangat.
gambar ni aku curi dari fb dr cinta.
tengok watermark pon dah tau =P


lepas terkena camtue, terus keluar tergesa gesa.
tangan sibuk duk call kawan yang agak alim sikit nak tanya kena basuh camne. 
kena dengar bebelen jab tapi takpe lah! 
sebab
die explain bla bla bla
dipendekkan cerita
tak payah cuci cara najis mugallazah sebab masa tu tangan kaki aku dan kasut tu kering!
fuuuh! nasib baik
*senyum*

dah penat tepuk  tak nak bagi nyamuk sahur memalam.
ok bye!








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...