June 28, 2012

cemburu


“Betul.
Saya memang cemburu.
Cemburu melihat awak sangat rapat dengan Dia.
Cemburu awak banyak menghabiskan masa mengingati Dia.
Cemburu melihat awak selalu mengalunkan irama mengikuti rentak Dia.
Cemburu apabila awak sedang bahagia sedang cinta si Dia.
Sedangkan saya??
Saya banyak menghabiskan masa dengan perkara sia2.
Saya masih lagi menyanyikan lagu pelbagai budaya.
Dan paling ketara saya masih mencari2 cinta hamba si Dia.
Alangkah hina nya diri saya.

Semoga awak yang membaca bukan seperti saya :’(”

-luahan  seorang hamba
coy paste dari tumblr

kebelakangan ini
rindunya kepada Dia semakin memuncak
dalam aku mencari kekhilafan diri
semoga aku mendapat  nur dan hidayah dari Dia
salam sayang 
-ieda maris-
=)



2 comments:

Wani Sakri said...

aamiiiin.. hidayah perlu dicari bukan dinanti =)

ieda maris said...

insyaAllah akan senantiasa dicari. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...