December 29, 2011

da mu ok?

salam :)

mase iklan citer "tentang dhia" *bukan tentang aku @ kau eh!* barulah cepat3 naek atas masuk bilik nak solat. tetibe terperasan ade mesej  "da mu ok?" ape makneny?? aku pon x tau and sejak aku masuk MicOst sampai la prac kat HSA ohsem nih besties3 aku mesti tetibe mesej camtuh sehinggalah skunk =.= okeh. main topic peliz

dua benda yang paling aku tak suka tapi aku have fun mase buat.. erk?
1- naek turun naek turun bus setiap hari
penat weh pagi3 naek bus.. kena tunggu bus pastuh naek tengok mak ai ramainye orang. kalau bernasib baik bole la duduk tapi memang jarang sangat bole duduk. berdiri pegang tiang sambil jeling orang tuh best  la..ops jangan.. nati orang benci au ye adek-adek sekalian..tetibe teringat keadaan ikan sardin dalam tin =/ tapi aku selalu bernasib baek dapat duduk dan aku sukeeeeew gaya gedik.

2- angkat cream yang beratnye 30kg
penat dan penat. buat cream dengan baunye yang pewiit wangi.buat kertas kerja. cari bahan.  timbang bahan. masukkan dalam bekas.  putar dengan mesin. jaga lah mesin tue at least duploh minit tuk satu tong.  dengar memang la senang tapi ianya memerlukan kesabaran okeh. lau silap buat memang kena teruk lah . 30 kg tue =.= satu hari ade la dalam 4 tong, buat time petang-petang. pagi kena filling ubat dari wad yang antar buku indent. aku panggil buku cumel sebab die warne pink! sukeew sukeew. gedik!

setiap satu tong tue beratnye 30 kg
aku dan cik Az yang prepare dan angkat sendiri



nak tengok ombak rindu sebab status seseorang tuh tapi tak larat. sakit pinggang!
nak balas mesej tapi xde kredit. lenguh badan!
nak mandi tapi malas.perut lapar! 
rase aku ok x? #_#
ok bye!

pic kipnap dari fb Cik Az.. kredit to her =P






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...