June 17, 2011

owh! i stalk your profile upeny!

menulis entry di dalam gelap... malas nk bangun bukak lampu.. =.=
dah lame cari tajuk lagu nie.. tapi x berkesempatan.. malam nie, erk.. pagi sebenarny.. kul 2.30 pg wokeh..selepas 3 kali bukak tutup lappy *sebab tak bole nk tido* so decide nk dengar lagu nie berulang-ulang ulang ulang kali lah sampai bosan nak tido.. sambil dengar tue nk cari lirik die sekali.. hehe...  dload lagu nie dari salah sorang blogger yang letak mp3 tue... sebab tue x tau tajuk aper..=.=


ini kisah sedihku
aku mengharapkan sesuatu yang tak pasti

di saat kau disisiku
hidupku terasa indah
hidupku penuh warna-warni 
seperti pelangi

ku akui ku rindukanmu
saat kau tiada disisi
hancur hatiku bila kau sudah berpunya

i stalk your profile when i miss u
tengok semua gambar you tanpa jemu
i stalk your profile when i miss u
adakah kau juga memikirkanku

semua gamba-gambar u bersama si dia
dalam caption "nya" kata mu "aku cinta dia"
reaksiku meluat tapi sedih pun ada
memang kau ni player malangnya ku mahu kau jua

i stalk your profile when i miss u
adakah kau juga memikirkanku

kau seolah-olah memberiku harapan
di saat sunyi rasa kesepian
kau seolah-olah memainkan perasaan
inginku membencimu tapi aku yang tak tahan

i stalk your profile when i miss u
tengok semua gambar you tanpa jemu
i stalk your profile when i miss u
adakah kau juga memikirkanku

adakah cinta di balas....









first time dengar lagu nie dah tertarik.. suwet gitu liriknya.. memang kena batang hidung aku sendiri lol.. xoxo :D

dapat lirikny dari belog datinellis
tenkiu! :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...